Instrukcja sk艂adania reklamacji
Je艣li chcesz z艂o偶y膰 reklamacj臋 zakupionego produktu, post臋puj zgodnie z poni偶sz膮 instrukcj膮:
Pobierz formularz reklamacyjny
Mo偶esz pobra膰 gotowy formularz klikaj膮c tutaj:
馃搫聽Formularz_reklamacyjny.docxWype艂nij formularz
Uzupe艂nij wszystkie wymagane pola, w szczeg贸lno艣ci:Twoje dane kontaktowe (imi臋, nazwisko, adres, e-mail lub telefon),
numer zam贸wienia i dat臋 zakupu,
nazw臋 reklamowanego produktu,
szczeg贸艂owy opis wady lub powodu reklamacji,
form臋 偶膮danego rozwi膮zania (np. naprawa, wymiana, zwrot pieni臋dzy).
Przygotuj dokumentacj臋 (opcjonalnie)
Je偶eli to mo偶liwe, do艂膮cz zdj臋cia wady produktu lub potwierdzenie zakupu (np. e-mail, paragon).Prze艣lij zg艂oszenie reklamacyjne
Wype艂niony formularz wy艣lij:mailowo na adres: sklep@flydiet.pl
(jako za艂膮cznik w formacie .docx lub PDF), lublistownie na adres:
42-290 Blachownia, ul. 艢wierkowa 1 POLSKA
Czas rozpatrzenia reklamacji
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. O wyniku poinformujemy Ci臋 drog膮 mailow膮 lub telefonicznie.